Semester

Första semesterdagen denna sommar som faktiskt kändes som riktig semester. Hur kan det komma sig då? Jo, för vi gjorde i-n-g-e-n-t-i-n-g. Eller kanske snarare precis det vi kände för vilket var att bara vara här hemma. Vädret var strålande, inga måsten eller planerade grejer så vi bara avnjöt solen och värmen. Okej, jag skurade toan och drog omkring damsugaren lite men det var högst frivilligt. Detta var första dagen jag bara lade mig ner och solade mer än fem minuter.
Lilltjejen badade i både solkräm och sin pool där vattnet passerade trettiostrecket under dagen. Så hon föredrog helt klart den framför tjärnen. Den dög bara till att fånga grodyngel. Så det gjorde vi. Och busade lite,
 

Eftersom det inte blev någon sovstund fick jag nog den hittills kortaste nattningen på knappa fem minuter. Därefter gjorde jag lite sådant här svettblandat nöje på 40 minuter:
 
Innan jag gjorde lite sådant här:

Och eftersom jag hade Bror i början av inlägget är jag syskonrättvis och lägger in en bild på Brorsan också.

Och så var dagen slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0