Gammal goding

Hittade ett DS-spel som följde med ett fodral vid ett Blocket-köp. Av någon anledning totalt bortglömt. Nostalgi på hög nivå! Oändligt många timmar tillbringade jag och Jenny framför hennes Commandore, hysteriskt skrikande och skrattande medan vi slet i joystick för att manövrera våra bubbelblåsande drakar. Fascinerande att jag kommer ihåg de positioner vi intog de där dyrbara sekunderna innan valarna och trollkarlarna sattes i rörelse samt också vår bästa strategi för att lösa banorna. Sådana viktiga saker glömmer man inte, hoho!


Kommentarer
Postat av: Hannah

They really have this game still???????? It was probably 20 years ago I played that!!!

2013-07-09 @ 08:33:34
Postat av: Hannah

Wow!! I think I last played that 20 years ago!!

2013-07-09 @ 08:34:05
Postat av: Jenny

Jaaaa!!! Barnen har bubbel bobble på sina DS, men det är bara jag som gillar att spela det. Positionerna sitter som smäck så här 25 (!!!) år senare! Jag vet precis vart jag ska ställa mig, saknar dock en kompanjon som också vet ;-)

2013-07-09 @ 22:00:43
Postat av: Linda till Jenny

Haha ja precis! Jag vet vad jag ska göra men saknar den andra draken!

2013-07-10 @ 09:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0