Slut, slut, slut!

Nu är glada julen slut, slut, slut. Julegranen bäres ut, ut, ut!
Slut gånger tre var jag också efter dagens combat! Men ligger man på sofflocket i dryga veckan är inte annat att vänta. Inte min bästa klass tyvärr då jag inte heller fixade koreografin felfritt, störigt när det nu var så pass bra med deltagare! Men urk vad jag underpresterade med överkroppen när axlarna dog!
Vete tusan hur det kommer att gå i Partille imorgon, men koreografin ska banne mig sitta i varje fall!
Det var mycket sega ben som gick en kortis genom Ikea efteråt för småärenden. Tack vare den långa kön blev det ingen korv med bröd till middag utan slog på stort och försökte tänka på morgondagens pass! Känner mig SÅ duktig.
Ännu duktigare var vi sedan då vi städade undan julen och hivade upp allt på vinden! Ingen månadslång mellanförvaring à la hinderbana i hall och tvättstuga här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0