Sängläge

Bra med folk idag ändå! Bytte ut tre låtar med fokus på ben. Sköna capoeira- inspirerade nummer fyra "Call me when you are sober" och nummer sex "Gimmie that". Sedan betydligt ösigare åtta med "I surrender" såg till att jag var extra slut i hela kroppen. Positiv feedback efteråt och önskemål att behålla dessa låtar. Man är så fysiskt slut men ändå lämnar man salen piggare än när man kom. Förhoppningsvis känner deltagarna likadant!
Låtlistan till torsdagens teamning är klar, jag har några låtar att plugga in som jag inte kört på länge.

Nu vände Lilltjejen ryggen mot mig, tråkiga morsan med sin iFån. Det brukar vara ett tecken på snar insomning. Ibland i alla fall. Utanför dörren dundrar Gråbröderna i kvällens busstund. Runt, runt och brottning och så några varv till. Eftersom de är så bastanta nu låter det som en hög minibufflar dundrar runt där ute. Vi tyckte ju nästan att Biffen och Bananen varit mer passande nu men att sticka ut huvudet och ropa "-BANAAANEN, var är du?!" kändes knasigt i överkant, Sean Banans "bananifiering" av vårt land till trots.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men att ropa "brorsaaaan"! Känns inte konstigt alls? ;-)

2013-02-11 @ 21:30:09
Postat av: Linda till Jenny

Haha, ehm, nää inte alls! ;)

2013-02-11 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0