Less

Jag vet inte om jag någonsin haft så många sjukdagar - ever! Det där jag nämnde om levandes skara kunde ju definieras på lite olika sätt. För mig var det nog den skara av levande döda.
Lilltjejen har gjort mig sällskap så vi ligger som två svettisar och hostar ikapp. Johan smyger längs väggarna och muttrar nåt om smitthärd medan han tvättar, plockar grejer och serverar mat som hans tjejer bara petar i. Vill du gå ner i vikt? Prova influensadieten, jag har nog tappat tre kilo!
En annan cool grej jag glömde dokumentera är den nya frisyren jag namngav "Toss and turn". Tvätta inte håret på minst fyra dagar, tillbringa dessa dagar till största delen liggande där du ser till att kasta med huvudet ordentligt. Effekten blir nästan som att tupera men hemligheten bakom den riktiga stadgan och tovigheten är - och det är mycket viktigt - rejält med svett mellan varven. Sen kan du med dina febersvaga armar ägna flåsiga tjugo minuter att försöka borsta ut härligheten, innan du ger upp och tar en dusch. Det är sannerligen på tiden ändå.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vet hur det känns. För två år sen slog jag rekord med 46 vab och sjukdagar under ett år! Bara kämpa på och bita ihop och sen vips är det sommar igen. :-)

2013-02-27 @ 22:04:23
Postat av: Anna W

Jag inledde veckan med några sjukdagar själv. Ingen influensa men sov 32 timmar på två dygn utan problem. Vips så är den här veckan snart över. Krya på sig familjen!

2013-02-28 @ 08:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0