Kvartal Combat 55

Ny musik och ny koreografi som i det stora hela kändes rätt ok - förutom jump knee. Har aldrig någonsin gillat den under de år jag nu kört. För en gångs skull bra teoridel med praktiskt finslipning av tekniker som nog för alla är behövligt emellanåt. Förutom jump knee är det definitivt sidekick jag behöver träna mera på.
Kvartalen gick på Sats anläggning mitt i stan. Trångt i omklädningsrummet och infernaliskt varmt i salen och mysko digitala vattenblandare i duschen.
 
Nu är Johan på whiskeyträff med jag och Lilltjejen myser med eld i kaminen och fåtöljhäng framför Modig, favoritfilmen av alla. Får se hur mycket av Melodifestivalen man orkar följa då tösabiten hållit en vaken sedan vargtimmen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0