Tar det lugnt

Saabis startade inte imorse när Johan skulle leverera Lilltjej till dagis. Inte kul. Vanligtvis rattar han vidare till jobbet för innebandyträningen därefter men idag får jag då hämta honom istället. Kan därför ta det lite extra lugnt nu.
Vi är ju inte snälla med Saabis batteri då den vara körs till och från dagis hela veckorna, en sträcka på knappa två kilometer.
Zumban som ligger innan mig har tagit julledigt så jag kunde känna lite på nya passet. Det märks när en ny börjar ta plats i min begränsade hjärna då jag börjar fumla på den befintliga. Inte bra!

Mycket på jobbet när alla ska få undan så mycket som möjligt innan jul. Det verkar vara två lägen på folk. De som redan gått in i semesterläge och de som stressar för att sedan kunna göra det. Jag kan inte göra det förstnämnda då de sistnämnda verkar behöva min hjälp med allt. Jag har dock siktet inställt på söndag då jag har bokat heldag på Sankt Jörgen spa. Friskvårdskupongerna måste ju nyttjas innan årsskiftet! Snacka om att vänta in i det sista, men ååh vad skönt det ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0