Decemberregn


Regnet smattrade mot rutorna när jag smög upp ur sängvärmen. Västkust-tråk-vinter. Och vem kan tro att det snart är andra advent?
 
Bjöds på jullunch igår så premiär för sill och prinskorv. Vi var på Arken som brukar vara rätt bra, men denna gång var det faktiskt riktigt dåligt. Kopiöst mycket folk och ynkligt utbud på serveringsborden.
 
Kanske satsar man mera på julmiddagarna istället och ikväll blir det att testa Valands då en hög VolvoIT:er ska dit och gratisäta. Det ska ju vara sådana förutsättningar för att jag ska krypa ut ur min hamsterboll. Blir bara att flänga hem och hämta Lilltjejen på dagis först innan Johan kommer hem och tar över.
Senast jag var på Valand var jag iklädd kostym och fotades av frustrerade ungdomar som nekats komma in. 
 
Vårscheman till NW börjar färdigställas. Jag har kvar mina klasser men utökar söndagens Athletic till 45 minuter. Ser att det är grymt mycket GRIT överallt och jag är ruskigt sugen att börja instruera i det också. Men det är bara att inse att tiden inte finns. Då får jag plocka bort antingen ett combatpass eller ViPR och det vill jag inte.
 
Efter allt mitt nattsvarta häromdagen får jag väl nu som alla hävdar fokusera på positiva saker istället.
Den andra uppvärmningslåten, "Scream" är riktigt bra.
Se där, jag kan jag med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0