Gott x två

En avskedslunch med nu före detta konsultchefen på Göteborg Wok gjorde att jag stod mig resten av dagen. Dyr lunch om man betalar själv vill säga men otroligt bra. Glassbuffen gjorde att det kändes extra gött att träna ikväll.
Många är tillbaka från semestern nu, brunbrända och laddade. Jag körde i nya byxorna, så lätta och sköna.

Johan hämtade en snorig Lilltjej som dagis inte ville ha tillbaka imorgon så han stannar hemma. Själv har jag haft en otroligt intensiv dag. Bara sådär fick man fler uppgifter i knäet. En lätt ställd fråga i förbigående och så en dag är det i pränt och ett faktum. Väldigt utmanande men stimulerande. Om man aldrig vågar blir man lätt stående. Så Gott x tre snarare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0