Check!

Jag har ju instruerat ett antal år nu och därmed hunnit med det mesta. Det är musik som tystnat, skivor som hakat upp sig, headset som lagt av. Har snubblat, fått hjärnsläpp och sprungit ut mitt under passet och pinkat (till mitt försvar var jag gravid). Men aldrig har trosskyddet lossnat och ramlat ut genom shortsbenet! Känner med lätt panik under låt sex hur det börjar ge sig iväg, men vad gör man? Så ligger det där vid fötterna och gapskrattar medan jag står där och vevar som om ingenting hänt. Festligt!

Efteråt trodde Christina det var en näsduk som trillat ut. Hoppas alla andra trodde det också, hahaha! Phu, ja så har man varit med om det också.

Nu blir det dusch och bastu innan hemfärd till tomt hus. Johan är på fotbollscup och Lilltjejen hos farmor och farfar. Gött har jag det ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0