Söndagssvett

Ett gött gäng med några nya denna dag. Två skulle till Exklusives anläggning då de kände Torbjörn som kör där men hann inte så hoppas de var nöjda med min insats istället. De var positiva i alla fall och gav cred för mitt instruerande.
Jag svettas verkligen för ingenting. Andra låten och det rinner om mig så när det är dags för styrkan och armhävningscombon bildar jag snabbt en mindre sjö under mig. Gott!
Övning ger färdighet så har fått betydligt bättre kläm på jump knees nu. De både känns och genomförs betydligt lättare än förut. Att låten är bland de bättre muy thai-låtarna sedan jag började ger också extra kraft och vilja.
Grymt slut på veckan och imorgon en grym början i Partille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0