Regn

Bra tryck i Partille igår, och tvärt emot det fina vädret också välfylld sal. Idag är det våta vägbanor och gråa moln. Duktigt segt att masa sig upp ur sängen också denna morgon. Johan ska nödvändigtvis ha tv:n på för att kunna somna medan jag är sådan som fastnar för att jag ju måste se hur det gick med de "Animal resqued" hundarna, kattungen i väggen eller avsnittet på "Criminal minds" (serie jag aldrig sett förut), slutet på "Apollo 13" eller "Oceans 11" som jag sett femton gånger förut!
Snacka om att man får skylla sig själv när väckningslarmet går alldeles för få timmar senare och man förvirrat undrar var man är, vem man är och vad sjutton det är som låter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0