Nej

Nej, jag har inte fått sparken innan jag ens hunnit börja. Riktigt så illa är det inte. Tänkte igenom det igen på vägen hem och chans för viss skadekontroll föreligger. Får bara hålla tummarna till på måndag då jag har möjlighet att kontrollera saken.

Orsaken till att det blev som det blev? Knapphändig överlämning i kombination av min obefintliga erfarenhet ledde till att jag inte var mottaglig för bråkdelen av informationen jag ändå fick. Jag fattade helt enkelt inte tillräckligt av det jag fick i mina händer utan fick ta allt som det kom där brandsläckning blev huvudfokus. Ack så mycket mer jag vet idag, men ändå långt ifrån tillräckligt.


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Fråga när man blir osäker?

2013-04-20 @ 08:08:22
Postat av: Linda till Stoffe

Jovars, fast i detta fall hade jag ingen tanke på dess faktum. Allt var generellt bara en enda osäkerhet. X-)

2013-04-20 @ 09:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0