Innan svett

Det var väl tur i oturen att jag har tid för att lämna in Gulingen nästa vecka, en generell service för att se över ens nya köp. Får väl lägga till ett byte av lambda sond eller liknande nu också. Och redan tillfogat är fix av bakre stötfångaren då det inte ville sig bättre än att jag blev påbackad för två veckor sedan på ICAs parkering i Lerum. Förtvivlad ung kille med halvårsgammalt körkort ser varken mitt backljus (jag var först ut) eller hör min signaltuta. Rumpa mot rumpa, duns och lättare lackskador och småsprickor. Tur i oturen också där att killen inte ifrågasätter eller krånglar med försäkringsbolaget och sådant. Gulingen blir inlagd i två dagar för ombesörjning för pengar som hade kunnat täckas av en försäljning av GammelGulingen, om den bara blivit såld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0