Hm

Det var ett tag sedan jag skrev ett Puffat inlägg vilket kanske inte är så konstigt. Läste igenom mina senaste och fick plötslig skrivlust igen. Där på madrassen intill Lilltjejen igår fungerade det hyfsat att ligga och dutta på fånen till en fortsättning till en tidigare Puff jag gjort. Men blogg.se:s app är ju som den är. När jag en och en halv timme senare (ja hon var svårsomnad igår) förflyttat mig från hennes till vårt sovrum för att krypa ner och avsluta var allting försvunnet! Vad glad man blir. Appen har ingen funktion så man kan spara utkast och när man väl publicerat kan man inte öppna det igen för redigering. Verkligen skitkasst.
Jag har ju två Puffade skriverier som öppnar för fortsättning, om man nu bortser från den självupplevda. Den ena fortsatte jag ju på igår som nu är borta och nu vet jag inte riktigt vilken jag ska fortsätta på. Tänk om någon kunde bestämma åt mig?
 
På söndag ska jag till Bokmässan, själv denna gång eftersom Monica är bortrest. Blir alltid lika avundsjuk och fashinerad av alla dessa verk som skrivits. Tänk att ha skrivit något som blir publicerat, läst och uppskattat av andra människor! Att se en bokrygg i en bokhandel eller bibliotek med sitt eget namn på, vilken kick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0