Kycklingkex?

Alltså, jag är ganska feg när det kommer till kulinariska äventyr. Tycker en mör köttbit med potatisgratäng och sås utan större problem kvalificerar sug till topplistan. Min malaysiska vän har så att säga lite andra referenser naturligt nog. Men jag kan inte låta bli att tro att hon försöker få mig att knapra de där jämrans kycklingfötterna - på ett eller annat sätt! Ha-ha.

Men klänningen till Ronja var jättefin Hannah, kommer nog passa perfekt när sommarvärmen är tillbaka! Tack!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha...chicken feet cooked nicely is awesome!!! Hehehe

Hope you guys like the chicken biscuit.. Something different eh?? Hehehe

Thank goodness I got a bigger size just in time to fit her during summer hehe

2012-10-19 @ 14:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0