I svampskogen

Började dagen med att hälsa på A-K och hennes pojke i Nödinge. De bor verkligen jättefint i perfekta omgivningar för barn med skog och djur alldeles inpå knuten! En kort bit från huset kryllade det av kantareller, och jag som tycker det är kul att plocka men är sämre att ta till vara fick behärska mig!
Litade på gps:en och tog innervägen hem som bitvis var så vacker att jag fick stanna och göra ett lamt försök att föreviga.
Lilltjejen somnade snabbt så väl hemma packade vi snabbt om och plockade upp Johan innan vi åkte vidare till Landet. Också här är det strålande vackert väder, men jag ska ta tag i de medhavda grejerna och fixa fisksoppa.


Kommentarer
Postat av: A-K

Det var kul att ni kom! :)
Och vilken vacker väg du hittade. Vi får ta den till dig när det är vår tur att hälsa på.

2012-10-08 @ 10:00:29
Postat av: Linda till A-K

Ja, det var enklare än jag trodde att ta den vägen. Det var bara början vid Bergums kyrka som jag hamnade lite fel, men från ert håll var dte ju inga problem! :o)

2012-10-08 @ 13:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0