Gilla!

Jag har kommit in i en liten läsperiod igen. Fick bland annat två böcker av Johan i födelsedagspresent som jag läste ut dom på tre dagar. Fick ett ryck och beställde hela Twilight-serien på nätet efter att en kollega rekommenderat dom. Jag har ju alltid sett dom som typiska tonårsböcker och inte heller filmerna har lockat nämnvärt, så ska nu bli lite intressant att läsa dom. Såg en del nysläpp på Maxi jag gärna vill ha men väntar tills de kommer i pocket. Kanske. Är ju lite inne på biografier och Andreas Lundstedts var helt ok.


Kommentarer
Postat av: Anna W

Läsa... Det var evigheter sen. Kanske om 15 år när barnen flyttat hemifrån. ;-)

2012-10-16 @ 06:20:27
Postat av: Linda till Anna

Haha, jamen du stickar och virkar istället!

2012-10-16 @ 13:09:29
Postat av: Anna W

Jo, det förstås. Men det känns inte som samma sak. :o)

2012-10-18 @ 08:49:02
Postat av: Anna W

Du leder ju pass en massa gånger i veckan också!!! Kom jag just på! Jag sitter bara i soffan... och stickar... ;o)

2012-10-18 @ 11:22:01
Postat av: Linda till Anna W

Det är sant. Därför blir det inte mycket läsa och sticka, och när jag så läser får Ronja klara sig själv ;o) Prioriteringar! :o)

2012-10-18 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0