Andas

Dagen började i slow motion och slutade i 390! Ringer dagis att jag blir en halvtimme sen, vilket var för ungefär en och en halvtimme sedan. Toppen. Åkte för en kvart sedan och har kommit ungefär tre kilometer. Vem kunde tro att hela Volvokoncernen slutade klockan fyra? Aargh!
Stoffe har hundratals användare som inte kommer åt "hans" applikation, själv har jag knappt tio men där han identifierat problemet famlar jag i blindo. Fantastiskt hur många intensiva arbetstimmar man kan lägga ner för att egentligen inte åstadkomma ett dyft! Misstänker att Helpdesk har mitt foto som piltavla för de är alldeles för trevliga och tillmötesgående.
En fördel med detta tempo: Ingen tid att sura!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0