Typ AW

Mina konsultkollegor har en efter en gått över och blivit Volvianer. De flesta är som tur var fortfarande kvar i samma grupp så inte mycket mer har förändrats
än löneutbetalaren (förutom kanske nivån på densamma dessutom).
När det så vankades teamträff/after work på fashionabla konsultkontoret mitt i stan var det Mikael jag tog i handen och drog iväg. Sociala tillställningar av detta slag med mingel och bowling och sådant är ju inte min grej precis, men EN sak på dessa program brukar jag (ut)nyttja: Gratis käk som jag själv slipper tillaga!
Förut hade jag med mig likasinnade Stoffe som nu är Volvifierad men Mikael är av samma skrot och korn, så vi kom - åt - och gick. Hohoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0