Tisdagsvab

Kolla vad som kom med posten idag! Passande pepp i form av skal till min iFån, fräckt va?
Fick ett för Body Pump också men då jag inte instruerar det får jag hitta någon värdig att ge det till.
Mitt livs andra VAB-dag lider mot sitt slut och det har gått rätt bra ändå, jag hemma själv hela dagarna med Lilltjejen. Johan är på sin månads-före-detta-kollegors-träff" på stan och blir hemma sent så jag har jobbat på för att göra henne riktigt trött, höhö! Tog en tur till Växthuset och deras öppna förskola eller vad man nu kallar det. Senast jag var där var jag mammaledig och Lilltjejen kröp omkring på golvet. Så fort vi kommer genom dörren utropar en ur personalen: "Nämen hej Ronja!" Jisses alltså.
Lite senare blir det lite småprat med en annan ur personalen (som också mindes Lilltjejens namn) och jag får frågan hur det nu går med mammarollen eftersom jag senast uttryckt mina svårigheter. Shit vilka minnen! Själv kommer jag ibland inte ihåg vare sig namn eller ansikte på någon jag träffade dagen innan vilket försatt mig i en del pinsamma situationer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0