Tadaa!

 
Ligger och leker lite med gratisappen Tadaa. Som Instagram fast bättre då editeringsmöjligheterna är fler samt att den har något jag saknade på Instagram och stört mig på: möjligheten att ta flera foton på rad som man sedan kan välja ut att jobba vidare med. En annan störig grej med Instagram är också att alla foton delas oavsett om man vill eller inte. Jag som bara ville ha den som redigeringsverktyg gillar inte det. Med Tadaa kan man välja om man vill dela på likadant sätt.

Kan knappt fatta att huvudvärken är tillbaka. Inte mycket men lurande där i bakhuvudet ned mot nacken. Kanske det är för att jag har något på gång? Obehaget när jag sväljer kan tyda på något. Nej tack!
Hade en luddig eventuell-plan att jobba lite mer när damen intill somnat, men nu när så till slut verkar vara fallet är klockan snart tio! (Ja, hon sov ovanligt sent på sitt besök på Landet idag...) Så jag gör nog det bästa ur arbetssynpunkt och går och lägger mig istället.

 


Kommentarer
Postat av: Anna W

Du kan välja att vara privat på instagram. Då ser bara de du vill lägga till dina bilder. Undra om din app finns för Android. Har du lust att Rumbla med mig förresten?

2012-11-12 @ 06:17:49
Postat av: Anonym

Ojdå, det hade jag ingen aning om! XoP Trodde man var tvungen att dela för att de skulla sparas i ens egna galleri... :o)

2012-11-14 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0