I fåtöljen

Känns bra att ha fått storhandlingen gjord idag. Blev en sväng till Allum där det förutom proviantering också blev latmansmiddag på Max. Ser lika gott ut som det är geggigt! Sedan fick Johan välja farsdagspresent i form av t-shirt och skjorta. Lilltjejen tyckte det var lajbans med provrum och showade loss - när draperiet var stängt. Funkade också för att få lite avskildhet när man ville fylla blöjan...

Vi hade en luddig plan att ta Frölunda torg istället så jag kunde passa på att lämna blod men kom iväg för sent. Men med tanke på att huvudvärken aldrig verkar vilja ge sig var det kanske lika bra. Kan man gå och lägga sig snart tro? Klockan har ju ändå passerat nio!
Imorgon åker Johan med Lilltjejen upp
till Landet så jag kan passa på att arbeta några timmar innan träningen. Från och med måndag jobbar jag en halvtimme längre varje dag, det vill säga sju till halv fyra. Ynka 30 minuter som ändå lär mildra lite i stresstarmen utan att samvetet blir allt för illa mot Lilltjejen på dagis. Med sju till fem på torsdagarna är jag så gott som uppe i heltid. Det behöver jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0