Halloweentema

De tre galningarna har gjort det igen! Jag ser mer ut som en misslyckad geisha i fejset, ungefär som min prestation kändes vid kvällens pass. Gjorde fel i uppvärmningen, hur många gånger har jag inte kört den nu!? Tabbade i de två andra låtarna jag körde också, pinsamt dåligt Linda! Hjärnan var aldrig riktigt med och inte heller kroppen! Jag var verkligen som låt nummer fyra: Zombie! Tur att Ylva och Amanda levererade lika grymt som alltid i alla fall.
Sitter du i soffan och känner att det gör ont när jag sväljer. Jag vill tillskriva det hela dagens ihärdiga prat för att lära ett antal inköpare något, men med tanke på hur kroppen känns kanske det är något ovälkommet på gång.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna W

Hu, vilken kul idé! Och nån gång måste du ju få ha en sämre dag, eller hur?

Halsont är aldrig bra. Här snoras det igen. Och jag har lite för mycket på jobbet.

Ha en trevlig alla helgons-helg!

2012-11-02 @ 05:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0