Ööh

Okej, hjärnan kanske inte riktigt är tillbaka ännu! För visst var det potatisvattnet jag skulle salta?
Misstänker att jag var besatt eller något igår, låg och rullade i sängen och uppbringade konstiga ljud. Trodde jag skulle tuppa av när jag körde hem från jobbet, så lagligt har jag nog sällan kört!
Först till kvällen började värken i kroppen ge med sig så jag kunde ligga still i alla fall och bruset i skallen dämpades. Så idag är hjärnan tillbaka men kroppen ungefär lika stark som en överkokt spagetti. Man tycker ju att det bara är lite feber men den knockar ut mig fullständigt. Tur att det sällan sker! Känns gott att kunna jobba hemifrån, hade nog dåligt samvete för att Monica och Tomas hämtade på dagis och tog hand om henne tills Johan kom.
Ska snart prova äta lite, det var ju ett tag sedan.


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Meh,



Och du sa igår att du skulle vara tillbaka idag???

Yeah right!

Dags att fröken...frun inser att även den mest odödlige kan vara sjuk någon gång.....faktiskt :P

2012-05-31 @ 18:23:29
Postat av: Linda till Stoffe

Jag var inte sjuk, jag var bara... besatt! Av ett virus... ! Xo)

2012-06-01 @ 07:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0