Maratoncombat

Efter en långdragen nattning är man duktigt seg nu, framför allt i kroppen! Naprapaten i måndags tyckte jag skulle ta det lugnt med träningen ett tag för att låta ryggen återhämta sig. Att jag skulle köra två timmar combat, följt av ordinarie pass onsdag och torsdag kommenterade han bara med: -Du vet var jag finns!
Och nej, det känns inte jättebra på framför allt högra sidan av ryggen men det var ett kul pass!
Ylva hade laddat med frukt och någon giftgrön sportdryck. Det var lite småsegt att starta igång kroppen igen efter pausen och sista låtarna var det riktigt jobbigt! Som sig bör.

Jag tänkte att vi vid gruppbilden skulle visa våra grymma biceps. Ylva var inte så imponerad, och efter en snabb blick på hennes biceps förstod jag varför och lade ner den idén.




(Titta vi flyger!)






(Till slut fick vi till något hyfsat med tre olika garder)























(Sedan spårade det ur - som vanligt)



Jag tror det blev den 24:e maj som vi kör Powerpuff-tema igen!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0