Trögt

Urgh, det var trögt vid dagens combat. Den brukar ju alltid kunna få mig att vakna till och må bra igen men nu dröjde det ända till låt fem innan jag verkligen kom igång. Fick påminna mig att peppa och coacha som vanligt och verkligen skärpa mig för att finna fokus.

Har varit frånkopplad hela dagen. Johan skickade iväg mig att göra NÅGOT på egen hand så nästan tvingade mig iväg till Bäckebol. Provade XXL's digra utbud av fritidsbyxor, från billiga till snordyra utan att hitta något som kändes bra vilket nästan gjorde mig än mer nedslagen. Bortkastad tid då jag knappt ens kunde njuta av att vara ensam.

Imorgon är det arbetsvecka igen, något jag nästan ser fram emot. Startar upp nytt utbildningsblock vilket innebär fullt upp på alla fronter. Det gillar jag.
Något annat jag kommit att gilla är stretchlåten i nya koreografin. Ska se om jag hittar den på YT sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0