Känns bra!

Så var man igång med sitt nya combatgäng i Partille! Gott gäng som fick smaka nya koreografin för andra gången. Jag hoppas de tycker bytet från Magnus är ok, fick många positiva kommentarer men de som tycker annorlunda låter mig antagligen inte veta.
Sitter och slappnar av i en soffa iklädd min nya top som jag så målmedvetet hittade på Frölunda torg igår. Är så trött på att bara ha jeans varenda dag och favoriterna har nu hål på knäet. Nu skulle jag hitta något annat! Så jag kom hem med denna top... och jeans! Ska dock lämna tillbaka dom, blåjeans har jag tillräckligt! Att det ska vara så svårt att kliva utanför sina trygghetsramar.

Imorgon är det combat igen, Kållered står på tur där det kanske är aktuellt att flytta tillbaka till stora salen igen! Deltagarna klagar på det begränsade utrymmet som det faktiskt blir när det är fullbokat som det nu är. Men flyttar man har deltagarantalet en förmåga att sjunka av någon anledning. Nåja, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0