Jag, öh alltså, va?

Jag hade liksom fått för mig att det här med Instagram var en bildredigeringsapp! Man tog en bild och så lite roliga filter för att få lite annan look på sina foton att använda till vad man nu ville då de hamnade i ens album på fånen.
Visst flög tanken förbi att det kanske var som en fotomotsvarighet till Twitter, men då jag inte lade mycket tid för att ta reda på det stannade det vid fotoredigering i min värld.

Till följd av det har jag ju liksom bara fotat lite nu och då, helt ovetandes om att de hamnat till allmän beskådan för var och envar. Nu när jag fått till min kännedom (tack Anna!) om hur det fungerar ska jag kanske tänka liite mera på vad jag väljer att fota och faktiskt spara med Instagram, haha!

(Inte så trött!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0