Hjärngympa

Det som är tacksamt med småisar är att det mesta fungerar som underhållning. De flesta med ungar vet ju att dyra presenter sällan överträffar omslagspappret och emballaget!
Lilltjejen är väldigt förtjust i böcker och tidningar och kommer gärna upp och lägger sig hos mig med något "läsbart" i sin lilla näve. Johans "Hjärngymnastik" är synnerligen populär med sina former, färger, figurer och symboler. Ordförrådet växer och att peka ut sakerna vi säger i bilderböckerna är skoj.
Att morgondagen är en helgdag hade gått mig helt förbi! Inget jobb, ingen combat. Vad ska jag göra då?! Hänga med Lilltjejen eftersom Johan ska vara på Bergumsdagarna, "vårt" lilla samhälles fotbollsturnering. Blir vädret bra tar vi nog en promenad dit ner.
Om bilderna ser konstiga ut förresten beror det på att jag laddat ner och fipplat med "Instagram".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0