FYI

For Your Information. Jag får många sådana mail. Det står FYI i början eller som subject och så femton scrollmeter av något jag sällan förstår. Jaja, ok tack för informatjånen dårå.
Blogg.se håller på och micklar med nytt användargränssnitt vilket jag anar är anledningen till att deras app nu totalhavererat. Därför inga djupodlade inlägg med högintressanta bilder. Uppdateringen kommer därför att bli en smula färre vilket antagligen inte skadar det minsta. Det är väl bara jag som lär drabbas av viss abstinens och stress av att inte kunna delge världen mina kvalitativa ögonblicksföreviganden. Blir jag tillräckligt desperat går jag väl lös på FB! Noooooo!
Får köra Instagram istället vilket kanske passar mig bättre nu när mina inlägg ändå mest består av bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0