Frukost!

Alltså,denna morgon kommer Stoffe bärandes på två kakburkar. Eftersom vi ska ha lite förmiddagsspecial hela gruppen antog jag att det var det var till detta. Men nehej, han ställer ned dom framför mig!
Något gigantiskt muffinsliknande med inbjudande klet i den ena lådan och något chokladmuffinskladdkakeliknande i den andra! Jag visste att det var dumt att avsäga mig den tredje combatklassen! Så bara av denna anledning, BARA och enbart denna anledning har jag nu anmält intresse på Lindolmens söndagsklass! Den låg delad med en annan instruktör så man kör varannan vecka. Det är väl en bra kompromiss?
 
Såklart kunde jag ju inte låta bli att trycka i mig en sådan där kletsak och bara tyngden i den då den lyftes upp ur lådan gav en hint om att slutet inte kunde bli lyckligt...
Ja, den var vansinnigt god men nu står jag mig fram till lunch - minst!
TACK Maya och Johanna, fast två lådor senare vete tusan om jag är så tacksam! Hohoho! (Burp!)
 
(Nej, jag har inga ögonfransar, dom fick Lilltjejen!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0