Jaha?

Lilltjejen börjar lugna ner sig intill mig. Fast man vet ju aldrig, rätt vad det är står hon upp och hoppar. När det sedan somnats har man den där lilla stunden av egentid. Då mamma och pappa ska slappna av och öppet kunna frossa snask och lägga fjärrkontrollen på bordet! Eller snarare i vårt fall - spela Dibbe. Men nu är jag så ruggigt trött, så trött att jag till och med överväger att offra min dyrbara Dibbetid för sängen! Intensiva sista dagar innan semestern med extra strul på slutet visade sig till slut på så sätt att jag blev virrigare än vanligt. Glömde bort vilken dag det var sekunden efter jag tittat i kalendern, blandat ihop servrar och databaser, stannat för att tanka utan plånbok och kört vidare med tanklocket öppet. Upptäcker på Älvsborgsbron att jag ju ska till Partille och inte Kållered, tänker rätt (tror jag) men säger fel. 
Nej det kanske inte är så dumt med semester ändå! Har dock ingen semesterkänsla för fem öre. Kanske den infinner sig där när de fyra veckorna går mot sitt slut. Urgh vad trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0