Dag upp och ner

Tjugofem grader och klockan har passerat åtta. Sitter och eftersetts utanför Partilles anläggning där jag haft det stora och välbehövliga nöjet att köra skiten ur mig själv och förhoppningsvis deltagarna vid kvällens combat! En intressant dag där jag oväntat fick rycka in som stand-by support för EMT och delar av styrelsen nere i Volvohallen. Efter den halvstimulerande början på dagen med delikat gratislunch åkte jag på ett bakslag med en av mina applikationer. Hade man jobbat på ett litet företag med obefintliga administrativa kringelikrokar hade det varit en betydligt enklare sak men nu blir jag bara trött. Lägger en del av skulden dock på leverantören vilkas otaliga buggar nu orsakat detta bakslag. 
Menmen, det ordnar sig, vad är det i det stora hela och jag fick ju avreagera mig? Att man sedan får positiv respons från deltagarna gör inte saken sämre. Tack Partille, imorgon är det Kållereds tur!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0