Snart sängen

Nyligen kommit tillbaka. Ringde Carina som skulle vikariera combatklassen i Frölunda och frågade om hon ville ha en teamkompis. "Inga problem", så det blev ett grymt pass i nästan full sal med taggade Frölunda fighters! Tack för det Carina! Mindre kul dock med en hel oöppnad schampoflaska utrunnen i träningsväskan...
Intensiv dag på jobbet där jag startat upp ännu ett utbildningsblock och pratat mig till värk i halsen.

Imorgon är det föräldramöte på dagis, en form av "inför terminsstarten och omorganiserings"-möte antar jag. Monica och Tomas passar Lilltjejen (som inatt också tydligen sover över där) medan jag och Johan ses på dagiset. Det känns som det var längesedan vi sågs men är ju faktiskt inte mer än drygt två dagar sedan! Antar att det kanske är ett bra tecken. Funderade på om jag skulle sova hemma imorgon men tror ändå att jag ska fullfölja denna veckan som tänkt.

Nu ska jag avsluta min Pringlesmiddag (en McDonalds cheeseburgare fick utgöra förrätt) och förlora ytterligare några omgångar Wordfeud.

Kommentarer
Postat av: Anna

Konstigt att allt rann ut när den var oöppnad... ;-)

2012-01-25 @ 10:50:43
Postat av: Linda till Anna

Tyckte jag med! Av någon anledning skruvades hela korken av, men det där "snäpplocket", det höll tätt minsann! Xo)

2012-01-25 @ 12:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0