21:a januari - Första riktiga snön


Okej, det är inte bara en störig mobil man köpt, det är en riktigt kass app som blogg.se (miss)lyckats prångla fram! För jag tror inte jag är helt fel ute när jag gissar att det är på grund av appen som jag använde vid de två senaste inläggen som det tydligen inte gått att kommentera.
Backen upp mot Björndammen var nästan komisk att se på grund av alla bilar som hade problem att ta sig upp! I våra backar hade snöröjarn varit snabb och redan hunnit köra en vända, annars hade det kunnat bli lite intressant för mig med.
Väl hemma var Lilltjejen ute med Johan i snön för både pulkaåkning och snögubbebygge. Jag stassade om, grävde fram snöföran från carportens vind och skottade både vår och grannens infart. Gött och såå mysigt med snön som föll! Gott och väl en decimeter har fallit, så vi får väl se om den blir kvar, fylls på eller smälter bort.

Nu väntar bastun!

Kommentarer
Postat av: Kaja

Körde också ett 45-minuterspass med skyffeln. Undrar om jag borde stretcha?

2012-01-21 @ 17:56:31
URL: http://kajadesign.blogspot.com
Postat av: Anna

Hoppas snön får stanna ett tag. :o)

2012-01-21 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0