Jaja

Vilken hysteri kring tronarvingefödseln! Helt sjukt och helt utan proportion enligt mig. Kan än en gång inte låta bli att undra vad som skulle hända om barnet visar sig vara sjukt eller utvecklingsstört eller vad som helst.
Det är ingenting annat på nyheterna förutom vädret, hallå eller?

Och apropå ingenting att störa sig på, vad är det med somliga förare som i princip ska STANNA innan de ska svänga? Och vid till exempel vänstersväng tar ut svängen åt höger som att de rattade en långtradare?
Dessutom har jag träningsvärk efter gårdagens box-pass.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Annars mår du bra? ;)

2012-02-23 @ 10:37:32
Postat av: Linda till Stefan

Jovars, förutom att jag fick en fartkameras blixt i synen när jag stressade till ett möte, sedan inte hittade någon parkeringsplats och ändå kom först till sagda möte! Xo)

2012-02-23 @ 13:12:47
Postat av: Stefan

Du har väl en rätt stor samling sådana kort nu? :-)

2012-02-24 @ 13:07:02
Postat av: Linda till Stefan

Nu förstår jag inte alls vad du snackar om! Xo)

2012-02-24 @ 14:48:09
Postat av: Stefan

Kan man beställa kopior?

Vore väl kul med en 'hall of fame'? :)

2012-02-24 @ 16:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0