Bättre sent än aldrig


Jag vet, de har varit klara hur länge som helst men av någon anledning satt tummen synnerligen hårt fast! Efter ytterligare påtryckning av Johan ligger så till slut tryggt förpackade i sitt gröna hölje redo för avfärd, mina två Hjärtekatter!

Kändes segt i kroppen vid dagens combatpass, kanske för att det inte blev mycket sömn med snorig Lilltjej. Japp, hon har redan anammat nästa dagisvirus. Om Jennifer känner sig dålig imorgon har jag tagit på mig att vikariera, förhoppningsvis har man mer energi då.

Johan frågade när jag skulle plocka fram virk- eller sticknålarna igen. Jag skulle verkligen vilja men känner ingen vidare inspiration. Skulle också vilja skriva mera men har inte riktigt orken utan vill mest koppla av med Wordfeud när de där lugna stunderna inträffar. Jag antar att ens avkopplingsaktiviteter fluktuerar. Ibland är det korsord, ibland en god bok, virkning eller så WF. Och när det kommer till WF börjar jag hämta ikapp lite och åker inte enbart på däng hela tiden, hoho!



Kommentarer
Postat av: Anna W

Jaja... ;-)

2012-02-19 @ 19:41:28
Postat av: Linda till Anna W

Jag känner mig GRYM som till slut lyckats besegra dig! ;o)

2012-02-21 @ 08:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0