Bildbomb

Är för trött för att skriva, försöker bara få in några bilder. Det är utsikt från mitt rum, utsikt från badet, efterrättsbuffen på hotellet, välkommen till Volvos kontor och mitt badrum där toaletten av någon anledning har eget bås. Fönsterutsikten är från badrummet där badkaret är rakt inunder. Icke nödvändigtvis i den ordningen.
Kan tillägga att frukostbuffen är något alldeles extra! Och utbildningens första dag gått bra. Det tar dock en och en halv timme enkel väg så det blir inte mycket tid över på kvällarna. Orkar inte mycket mer för den delen men hade gärna shoppat lite mer. Jag visade mig ha oväntade talanger när det gällde att pruta! Vem kunde tro det? Inte jag!


Kommentarer
Postat av: Oo

Trevligt du har det!!! Puss på dig!

2012-12-10 @ 13:36:41
Postat av: Anna i gbg...

Wow vad fint det ser ut :-) Hoppas du får en fortsatt trevlig vistelse med mer prutande ;-)

Anna i gbg...

2012-12-10 @ 14:11:53
Postat av: Anonym

Ja, tänk om man bara fick stanna på hotellet samt shoppat hela veckan!! :D
Puss

2012-12-10 @ 14:41:39
Postat av: Linda till Anna i gbg

Tack, ja det är verkligen kanonhotell vi fått!
Jag hoppas också på mera shopping men det ser tight ut med tiden tyvärr...

2012-12-10 @ 14:42:43
Postat av: Linda till Anna i gbg

Tack, ja jag hade gärna tränat mer på min nyfunna egenskap men tyvärr ser det ut att bli för tight med tiden. :o/

Den förra kommentaren var förresten från mig till Oo om nu någon eventuellt trodde annat :)

2012-12-10 @ 14:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0