Lite kort bara...

... om igår.
Utvecklingssamtalet (utvärdering låter så negativt) gick rätt bra ändå. Hade bara fem deltagare varav tre aldrig hade kört förut vilket medförde att jag kunde fokusera på att få alla att hänga med istället för maximalt ös medvetslös.
Som vanligt behöver jag det där mailet för att komma ihåg det jag kunde utveckla förutom lite tekniska detaljer. Men mina styrkor var i alla fall koreografin - att jag var lätt att följa, min glädje - det syns att jag tycker det är roligt vilket smittar av sig och öh, kommer inte ihåg den tredje.

(Utvecklare!)


Kommentarer
Postat av: Hillevi

hahaha jag kommer inte ihåg mitt tredje heller... Eh inte andra heller när jag tänker efter.

2012-04-26 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0