Vågade stalka

Fick vända ansiktet upp mot solen några minuter men nu vräker det ner igen. Tycker lite synd om alla där på utsidan som väl kurar under sina tält. Men innan jag är färdig med detta inlägg lär det vara sol igen.
 
Har kommit överens om att vi får behålla Lexusen i utbyte av att de fått plugga in i vårt eluttag, det var väl generöst av mig? Tack vare en lika nyfiken granne kändes det lite mer ok att hänga i närheten. Alla är också väldigt trevliga och bjudit oss att ta för sig av deras fikabord. En död tjej har gullat med lilltjejen och ville så gärna fotas med henne med sin iFån, så det kunde man ju inte motstå - Ronja med en döing!

Sådär ja, nu har regnet slutat för denna gång. Saabis är helt blockerad av utrustning och annat så jag funderar på att jobba lite med cacherna istället tills de flyttar inspelningarna till själva tjärnen. Behöver handla idag eftersom Oo tar Saabis till Malmö imorgon men det lär nog bli tid för det.

(Inte alltid trevligt att se andra arbeta. Hade jag inte haft lilltjej på magen hade jag hjälpt till!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får inte vi se Ronja med död tjej?

2011-09-08 @ 11:36:23
Postat av: Linda

Sorry, hon tog med sin mobil och jag vågade inte slänga fram min kamera. Men grannen tog med sin så jag kanske får ragga därifrån sen! ;o)

2011-09-08 @ 13:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0