Underhåll


Oo tog med sig lilltjejen på sina fotbollstjejers match så jag kunde få lite egentid. Försöker jobba med det är inte så lätt när man ligger på en femårings förståelsenivå på det jag liksom är tänkt ska ansvara för inom kort tid. Pendlar mellan uppgivenhet, jävlaranamma och skitsamma!
Då är det lättare att underhålla sina cacher. En cachare flaggade för att en av förra helgens utlagda nanocacher hade loggen full så den fixades snabbt. Likaså "Jordgubbsbacken"s logg hade hintats vara blöt så den fick ny torr sådan häromdagen. "Fore!" verkar ha blåst bort så den får jag titta till på vägen till mitt pass idag. Magneten var inte den starkaste vill jag minnas men då den inte ens verkar ha återfunnits på marken i närheten kan den lika gärna ha blivit mugglad.

Nej, om man skulle göra ett nytt försök med jobbet då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0