Söndagsregn


Klädd för kalas då gudmor skulle firas i Lindome. Grattis Ida och grattis till kusin Aron som också fyllde år denna dag!
Det blev inte mycket annat konstruktivt gjort då vädret var ungefär lika strålande som denna dag hittills. Tre av mina cacher underkändes för att ligga för nära varandra, när de två mätprogram vi använder godkänner dom med råge. Känns inte kul att måsta flytta om! Fixade en utav dom, mysteryn och kom hem med blöta brallor och fästing på armen.
Fick besked att gruppträningen ska ta vid igen i Angered, men nu i spinning/IW-salen medan vår stora sal renoveras. Drygt en månad ska det ta att torka ur den ordentligt! Så nästa söndag kör vi igång igen. Blev lite orolig att det skulle bli idag eftersom jag tagit på mig vaktjobb på Gamla Ullevi istället. Malmö kommer tydligen upp och ska spela boll med våra blåvita men regn brukar kunna svalna hetlevrade huligankänslor. Får hoppas på det i alla fall.

(Mitt klädval fick godkänt av maken! "-Nu ser hon ut som en tjej!")





(Kusin Hampus!)


(Morgonkaos)

Haha, Oo ser verkligen helt väck ut! Så blir det efter för många timmar med DS. Notera alla totalbelamrade ytor. Precis som vanligt. Nu är han ute och tränar fotbollstjejerna medan jag har lunchgrytan puttrande på spisen. Ska sätta mig framför combatdvd:n nu en sväng med lilltjejen och plugga gärnet. Jag missar ju releasen i Kållered på grund av IFK-jobb men ska köra tillsammans med Towe på hennes klass i Partille och så gör hon mig sällskap i Angered.

Har nu också sett igenom och korrigerat alla cacher igen, jag hade förstås kastat om två siffror så förhoppningsvis ska de nu vara ok!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klänning måste vara det mest onödiga klädesplagget i den ålder de är i just nu... Det går ju inte att krypa!!! Men sött är det såklart! ;o)

2011-09-11 @ 13:43:10
Postat av: Linda till Anna

Visst är det så, och omständigt vid hanteringen också. Hur man än bär och gör så hamnar den under armarna på flickstackarn! Xo) Därför blir det endast vid speciella tillfällen. :o)

2011-09-12 @ 11:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0