Under sporten

Tog lönen från Sportlife och lade på ett par stövlar idag! Jag är ju sorgligt efter på klädfronten men gillar ju modet nu med bekväma leggings och stora stickade tröjor. Till leggings passar det dock inte särskilt väl med gympadojjor så körde målmedvetet till Frölunda tog innan combatpasset för att hitta sådana. Mina andra svarta stövlar är rätt ok men på något sätt har vänsterns klack slitits snett, så snett att jag får ont av att gå i dom.
Mina nyförvärv för hiskeliga 900 spänn verkar lovande på bekvämlighetsfronten. Jag må tycka det är rätt snyggt med viss klack men jag inser mina begränsningar och prioriterar bekvämlighet framför det nätta feminina jag emellanåt önskar jag kunde uppnå. Det är helt enkelt inte jag.

Anledningen till att jag står så där ihopkrupet är det knasiga faktumet att fotoblixten fick min vita bh att synas rätt igenom. V-ä-l-d-i-g-t snyggt! Stort huvud ser jag ut att ha dessutom.

Kvällens combat är jag inte särskilt nöjd med. Jag var otroligt ofokuserad och gjorde små missar i koreografin! Inte ok!
På söndag ska jag utvärderas så då är det verkligen full fokus som gäller!

Men nu är sporten på tv:n slut och Oo håller på att göra sig klar för sängen. Det ska jag med. God natt!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Nice boots! Convenience and comfort is more practical than fashion! I know cause I do that too... that's why my shoes are all so boring.. haha



LOL on the reason for the pics! hahahaha



Frölunda... the place you were confused with when I said Färgelanda (i know i said it wrong!)? =P

2011-10-28 @ 03:15:36
Postat av: Linda to Hannah

Thanks! I know! That it should be so hard to find both comfortable and good looking shoes to wear?



Ah, Frölunda yes, NOT 1,5 hours drive! Hahaha!

2011-10-28 @ 06:38:51
Postat av: Hannah

Usually good looking shoes are painful on the feet! And ugly looking shoes you don't wanna take it off!! LOL



I guess its the same like when I tell people I'm going to Olofstorp and they go... Olofström????!!! LOL

2011-10-28 @ 10:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0