En snabbis


"Kändisbloggar" proklamerar mama.se och jag känner inte igen ett enda namn. Vadå "kändis"? Vad kategoriserar en kändis egentligen? Eller vänta nu, Schulmans? Hette inte den där Alex så? Men när blir man egentligen kändis? När man får en bild i "Hänt Extra?" När en viss procent av befolkningen känner igen namnet utan att nödvändigtvis relatera till vad eller varför?


(Annie vem? Blankens vadå?)


Det är fredag idag och jag har en hel kväll av ingenting inplanerat! Bara jag och Oo och en liten tjej. Undrar om de kommer ihåg hur jag ser ut?
Imorgon blir det fördelsedagsmiddag för Monica, dock inte hemma hos oss denna gång. Det blir vi och Nickes familj på nåt ställe vi aldrig provat inne i stan. Jag är så nöjd bara av att slippa laga något så det blir nog bra.

Nej, nu är det väl dags för en hoppbild till va?




Kommentarer
Postat av: Hannah

I can't stop laughing with the choice of jump pics you put here... hahaha... glad I sent you everything to choose... more more!! LOL



Please help me wish Monica a big big happy birthday and give her a big bear hug for me!



p.s) your cooking is quite good!! Spaghetti och köttfärssås!!

2011-10-28 @ 17:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0