Vill också ha!


(Tycker faktiskt det är apfräckt!)

Sitter och kikar på de låtar vi ska köra på vår traditionella Halloweencombat på torsdag. Undrar om det inte blir lite väl mycket nygammalt med en så pass koreografiskt knepig stretch som "Our Solemn Hour" också. Hm.
Men Zombie är given och Poison passar ju bra.
Letar efter förra årets bilder men efter en snabb kik i rätt mapp inser jag att jag då vid denna tid ganska precis lagt combatskorna på hyllan för gravidmagens skull. Så det fick bli från 2009 då jag, Ylva och Sussi körde.


(2009)

Fortfarande full gas på jobbet där testningen inte kan bli klar fort nog då nästa moment står och flåsar en i nacken. Apropå jobbet har jag nu ny arbetsgivare då Elan IT blir Experis IT istället. Det ska visst vara en kombination av Experience och Expertise. Fyndigt värre.

Nu ska jag i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0