Väntar igen

Hade en tanke idag på att tillbringa mellantiden på Frölunda torg för att hitta ett par träningsbyxor och påbörja julhandeln. Men när mina och Olofs försök att uppgradera en av mina applikationer drog ut på tiden får det nu vara. Inte heller lyckades vi med uppgraderingen av någon jämrans anledning, men det var väldigt lärorikt för mig i varje fall! Frågan är bara hur mycket jag nu egentligen kommer att komma ihåg.

Riktigt många bokade till kvällens pass - kul! Får se hur många det bli i slutändan, och har ännu inte bestämt om jag verkligen kör alla de utbytta låtarna. Styrkan har jag redan strukit - för en annan gammal låt som hade mer mage och mindre armhävningar, höhö!

Inte klokt, imorgon är det fredag igen! Ska vaktjobba på kvällen så det blir ännu en dag utan att träffa Lilltjejen. Nu är Monica och Tomas hos oss så Oo kan åka och spela innebandy.

(Gårdagens bild från Oo. Fick ingen idag!)

Nästa helg ska Oo iväg med sin Herrclub så jag och Lilltjejen ska ta hand om oss själva. Kommer nog att kännas lite konstigt när jag nu är så tillbaka i mitt gamla liv. Visst kan jag känna ibland att det hade varit roligt att vara hemma, till exempel imorgon när Oo berättar att han ska hälsa på hennes blivande dagis. Just det, hon har fått plats på det nybyggda nere i samhället!


Men nej, jag skulle inte vilja vara hemma på heltid igen, hugaligen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Coolt med dagis! Tjejerna börjar bli stora. :o)

2011-11-17 @ 18:40:45
Postat av: Elin

Grattis till dagisplats! Skönt att veta att det är fixat. Får hon från januari?



2011-11-18 @ 06:42:28
Postat av: Linda

Anna: Ja det är ju inte klokt! Dagis? Redan? Xo)



Elin: Tackar! Från den 16:e som vi önskat :o) Fick vårt andrahandsval som vi funderade på att sätta först när vi väl skickat in ansökan. Så det var ju tur att vi fick den då! :o)

2011-11-18 @ 06:54:31
Postat av: Hannah

Your girl is growing up too fast! =P

2011-11-18 @ 08:27:00
Postat av: Linda to Hannah

I know!!! Xo)

2011-11-18 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0