Trötter

Urgh! Det blev lite väl tight till klassen i Partille! Eftersom det var så fredagsfå deltagare bytte vi sal till den mindre vilket de tydligen brukar göra ibland. Det blev riktigt hög stämning och massa go mot slutet, så det behövs inte en full sal för bra tryck! Är nu helt död i benen och längtar bara efter sängen. Denna fredag var en synnerligen ovanlig sådan på så sätt att jag nästan önskat det vore måndag! Jag känner nämligen att jag har så mycket på jobbet nu att jag inte har tid med helg! Och det störiga är att när jag väl kommit igång ordentligt så är dagen slut! Ja, jag är kanske något trögstartad ibland.
Fick via supporten kontakt med två ryssar som gav en Linuxanalfabet som mig grym hjälp, men tyvärr fick vi ändå inte till uppgraderingen som jag hoppats. Sedan fick jag jaga en leverantör och fråga ut min kontakt på finans så där lagom kvart i fem på fredagseftermiddagen. Måste göra om en del av kursmaterialet innan utbildningarna i december och tänka om helt i dess upplägg. Tack och pris att jag har Mikael som tagit hand om testningen!

Nu smattrar regnet mot takfönstren, eller är det hagel så som det smäller? Första advent om två dagar jo tjena!
Nu ska jag ta mina trötta ben och stappla till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0