Morgonpömsig


Sitter och väntar på frukostäggen och avnjuter ett glas fil under tiden. Det är fredag och mörkret råder på utsidan. Jistanes vad slut i kroppen jag var igår, och känner fortfarande av! Det var kul låtar jag plockade ihop men inte de lättaste! Tjugofem deltagare fick jag det till! Och många tyckte det var bra låtval och extra jobbigt, hoho! Något gick fel i bränningen dock då stretchlåten lade av när slutet var nära. Vilket antiklimax till "Our solemn hour"!

Möllan ikväll som sagt, kanske mitt sista vaktjobb ever.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Congrats on the higher number of participants! Bet you're excited about it :)



Love that look on your face... the Linda face... hahaha

2011-11-18 @ 08:34:15
Postat av: Hannah

that was me... somehow my name didn't turn up LOL

2011-11-18 @ 08:35:07
Postat av: Linda to Hannah

Thanks! Hehe, well I kind of assumed it was you, the only one writing in english! :o)

2011-11-18 @ 08:36:59
Postat av: Hannah

well i could start writing in malay... then you can let google translate it for you and make you more confused! LOL

2011-11-18 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0