Medan jag bränner och pluggar

Bränner ny cd inför morgondagens combat. Den förra fick ju något fel på stretchlåten så nu bränner jag ny och passar på att byta ut låt nummer tre, samt uppvärmningen till en som önskades av en deltagare förra veckan. Har misslyckats med bränningen en gång och har bara denna skiva kvar. Misslyckas också den får jag stå och byta skivor som en annan medioker discjockey för varje låtbyte vilket inte är ok. Trean har jag rätt bra koll på men uppvärmningen får jag plugga in nu så här på kvällskvisten.
På lördag är det ju dags för kvartal och ny koreografi att plugga in. Hoppas det är riktigt bra låtar!

Helgen därpå kommer systeryster med familj och hälsar på! De kommer med flyg på fredagen och stannar till måndag. Jag hade tänkt ta ledigt fredagseftermiddagen tills jag upptäckte att jag lagt kurser där som är fullbokade. Svalde stoltheten och ringde Monica som lovade att hjälpa till med hämtningen eftersom vi behöver två bilar. Just detta renderade beröm från Oo - jag hade ringt, själv och bett om hjälp. Fattar inte alls vad han ville ha sagt med det...
Till kvällen har Oo julbord med jobbet och hela söndagen blir han borta på tränarutbildning och själv har jag combat. Men om ingen annan helg funkar för oss alla får det bli så här vilket är bättre än inget. De kommer ju ändå bara för att träffa Lilltjejen, höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0